Öppna FSK.

Vi var nere på öppna förskolan i morses. Vi kom lite senare för Ellie ville inte vakna. Försökte väcka henne 8.30 men det var helt omöjligt! Jag fick byta blöja och klä på henne både vanliga kläder och ytterkläder när hon fortfarande sov! :) Hon vaknade inte förräns i bilen när vi nästan var framme vd 9.30...

Tyvärr va ingen av de andra mammorna från mammagruppen där nere idag.. Men det gjorde inte så mycket. Det var massa andra trevliga mammor och gosiga barn att prata & busa med!











Bebisen som ligger jämte Ellie här är 2 månader. Så liten och så söt! Jag kan knappt inte komma ihåg att Ellie va så liten. Alltså SÅ LITEN! Det är konstigt hur fort man glömmer. Att tiden går fort eller! Kommer ihåg att många sa det när hon va nyfödd att de inte kom ihåg att deras bebisar va så små o då sa jag att det kanske jag inte heller gör om några månader. Och det gör jag knappt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback