Myspys!

Efter babysimmet åkte jag & Ellie ut till Ekornahult för att hämta min lillasyster Julia när hon kom från skolan eftersom mamma inte var hemma. Vi stannade kvar och gjorde luch innan vi åkte hem till oss.

Hemma hos oss sen så plockade vi fram kartongerna med julpynt och adventsljusstakarna och så pyntade vi lite och gjorde fint. Det är ju så mysigt!

Sen målade vi lite och fikade och fixade med disken. När Kim kom hem vid 19.30 åkte vi in till stan och Jag & Julia handlade på Ica Maxi medans han och Ellie åkte och fixade nåfot jobb..

Julia hade skrivit inköpslista åt mig och hon läste och hade koll så vi fick med oss allt vi skulle handla och scannade alla varor. Hon skällde på mig några gånger för jag handlade saker som inte stod med på listan.. haha.







Sen hämtade Kim och Ellie oss och vi åkte hem och köpte pizza och åt och kollade på tv tills mamma kom och hämtade Julia.

Lxfällan såg vi på. Det var några från Jönköping som var med. Eller Habo kanske de va ifrån. Kul iallafall när man känner igen platserna på tv. Synd bara att de får hjälp med ekonomin! De hade hur många lån som helst och skulder på nästan 900 000. Hur fan hamnar man där? Tycker nästan de flesta som är med får skylla sig själva! Vuxna människor.. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback