Min inte så smarta sambo var hemma innan i...

Min inte så smarta sambo var hemma innan i morse och stökade och bökade i köket och väckte oss. Och så sopade han trappan utanför och varje gång han smäller i med kvasten i räcket så ekar det dånande i hela lägenheten. :-S okej första gången innan han kom in för då tänkte han inte på det, men andra gången innan han åkte igen? Samma sak! Då hade jag ändå sagt till honom. Han tänker inte på att Ellie kanske vaknar och då är det jag som måste ta hand om henne fast jag har varit uppe flera gånger inatt och försöker smyga och vara så tyst som möjligt så vi kan sova en liten stund till när han åkt till jobbet.. Karlar! :@ Grrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback