Middag på Slottet!

I Fredags var jag & Ellie på jobbet och hälsade på en sväng. Vi blev ditbjudna på mat och fika eftersom säsongarna slutade nu och det var avslutning för dem. Det bjöds på massa god mat och mycket trevligt sällskap!

Det var väldigt roligt att träffa alla igen! MEN! Så skönt att bara komma dit och hälsa på och vet att jag inte behöver jobba på lääääääänge... haha! :)

Mina arbetskamrater hade varit så gulliga och köpt en present till Ellie. En jättegosig mysig filt. Den blev hon mycket glad för! TACK! :)


Långbordet var dukat och Ellie fick en egen stol på kortsidan!


Grillplanka. Mums! Mums! Mums!


Yvonne & Jenny har intagit sina platser!


Ellie var så go & glad först, men sen blev hon lite trött. Fast hon skulle inte sova. Det var spännande med så mycket nytt att titta på. Men tillslut så somnade hon iallafall. :)


Ser det inte lite nyttigare ut när det står en Loka jämte? haha.. Dehär kakorna var väldigt mastiga och jag åt bara upp halva min.. :P


Mina fina arbetskamrater!


Det blev mycket mat över, så jag fick med mig lite hem. Det tackar man ju inte nej till! :)


På hemvägen sov Ellie så gott med sin nya gosiga filt på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback