Mia-spa!

Ikväll har jag, Kim och Ellie varit på spa. Hos världens bästa svärmor. :)

Hon hade fyllt bubbelpoolen med vatten, tänt massa doftljus och satt på lugn härlig musik och så fick vi bada och bara mysa hemma hos henne. Ellie var med en stund, och sen tog Mia hand om henne så jag och Kim fick relaxa lite själva. Hon kom med en bricka med kallt vatten, majschips och uppskurna apelsiner. Vi hällde i skum i badkaret och så bara låg vi och tjötade och mös och hade det jätteskönt!

Efter badet fick jag en lång härlig massage. Taktil massage. Det var så otroligt skönt så jag somnade mot slutet. Bästa massagen jag fått någonsin. I ett mysigt rum med tända ljus och lugn musik. Hon är jätteduktig på att massera Kims mamma! Hon är utbildad och har gått massa kurser och det märktes att hon kan sin sak! Det får nog bli fler massager hos henne! :)






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback