Mamma&Barn-träff.

Igår vid 14.30 hann vi även med en mamma&barn-träff hemma hos en av mammorna i föräldrarguppen. Hon bodde jättefint och hela huset var inrett precis så som jag vill att mitt hus ska se ut. Stilen var helt underbar! Det var ungefär som att gå in i ett hus fyllt av alla mina tankar & ideér!! :)

Det var roligt att träffa alla barnen och mammorna igen. Tiden går ju så fort och barnen växer så mycket hela tiden och utvecklas så mycket också hela tiden!

Hon bjöd på frallor & kaffe och ananaspaj med vaniljglass till efterrätt. Det var supersmaskigt och passade perfekt, eftersom jag glömt bort att äta något hemma på dagen..

Det var lite pinsamt att jag inte hade med mig någon liten gåva, eftersom alla andra hade det till "värdinnan", men jag hade faktiskt inte en tanke på det.. Jag som alltid brukar ha med mig någon gåva när man är bortbjuden.. Får komma ihåg det nästa gång, fast då ska vi ju kanske ses hos en av de andra mammorna.. Men men. Det löser sig nog.. Läser du detta Bea så var jag lite stressad igår och ber om ursäkt för det.. :P

Vi var tvugna att åka redan efter 1,5 timme eftersom jag skulle åka och sälja bilen i Skövde och var tvungen att lämna Ellie hos mamma först (Åt helt fel håll). Synd, för det var väldigt trevligt! Men får ta igen det nästa gång! Då stannar jag till sist, även kanske långt efter att all andra gått hem.. Haha. Skojar bara..


Ellie & den enda killen i gruppen Markus. Och nere i vänstra hörnet syns hunden Shadow!


Ellie & Markus.


Värdinnan Beatrice & lilla Kerstin.


Kerstin.


Den ena av tvillingtjejerna, Hanna. Svårt att få en bra bild för hon ville inte riktigt vara still.. :)


Och så lite bus på golvet.  :)



Och så bråk om boken som va så populär! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback