Lycka är det bästa som finns och det bästa...

img_0127 (MMS)

Lycka är det bästa som finns och det bästa är att jag är lycklig och så otroligt tacksam över min familj. Att vi är friska och har det bra och har så många fina vänner och familjemedlemmar. Jag är lycklig över att det är vinter och snö och man kan tända massa ljus och bara mysa. Lycklig för att jag får vara hemma med vår underbara lilla dotter och se henne växa och upptäcka världen och lära sig nya saker hela tiden. Lycklig för jag har ett jobb att komma tillbaka till när jag inte vill vara hemma längre. (Fast jag hade velat vara hemma jämt om det gått.. Haha) Lycklig för att vi ska till fjällen i Januari. Lycklig för att vi har en så mysig lägenhet, men också för att vi kanske har något större på gång. Lycklig för att jag kommer vara hemma med Ellie när det blir vår & t.o.m sommar. Lycklig för att det snart är 1:à advent och jag ska börja julpynta. Lycklig för att det snart är jul. Lycklig för att jag är jag. Lycklig för att livet är helt underbart just nu och just nu är det underbart att leva! Hihi.. Blödigt! Haha. Bättre att säga det en gång för mycket än inte alls. - Alla mina vänner (ni vet vilka ni är) och min familj, JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback