Krans med glans!

Första gången sen jag flyttade hemifrån för nästan 5 år sedan som jag hänger upp en krans. Har ju gjort kransar nästan varje år, men ingen till mig själv eftersom jag inte velat hänga den inne i trappuppgången.

Hade inte tänkt ha någon i år heller, men så kom jag på att vi har ju faktiskt en "verandadörr" ut mot framsidan. Och där fick den hänga kransen. Det blev jättefint! Lite jobbigt att hänga upp den bara, för det fanns inget att hänga i, men uppfinningsrik som man är så löste jag det iallafall.. Jag tog lite ståltråd och så band jag fast en bricka i och så ut genom brevinkastet (dörrarna är några slags gamla butiksdörrar så det finns ett brevinkast) och så band jag kransen där i för då kunde jag stänga brevinkastet också så det inte kommer in massa kall luft. Perfa blev det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback