Jimmys 30-års fest!

Den var mycket trevlig! Jag hade jätteroligt, vilket jag tror nästan alla hade. Vi hade en jättebra förfest! Sen själva festen var toppen! Det var lagom med lekar, lagom med folk, lagom med mat och kanske lite för mycket sprit.. :P

En bra första fest för mig. :)

Tyvär så blev det lite småbråk och tjafs framåt natten sen. Konstigt att även om alla är vänner och känner varandra (nästan alla iallafall) så ska det ändå alltid bli något tjafs. Det är alltid så. Alkoholen (om man nu kan skylla på den, men det är ju oftast därför) måste göra folk argare. Och mer vågade och hetsiga och på ett himla bra humör och få folk att känna sig väldigt självsäkra och bäst på allt. Den gör också folk väldigt ledsna och till och med ilskna om den slår till på fel sätt. Skitarga rent ut sagt. En del har stora problem med detta och kan tyvärr inte kontrollera sin ilska alla gånger och det är väldigt synd. Det sas mycket där framåt natten som jag tror och hoppas att folk ångrar. Annars är det väldigt synd, för jag vet att det aldrig skulle hända om inte alkoholen varit med i bilden..

Nog om det tråkiga och nu till det roliga. Bilderna! Någon (kanske har ett hum om vem denna någon kan vara) har varit snäll och tagit massa kort åt mig med min kamera. Alltså en egen privatfotogarf! :) haha.. Inte dåligt va!? I vanliga fall brukar jag tycka det är roligt när någon annan tar kort med min kamera, för då får jag ju också vara med på bild. Men inte denna gången.. haha,
Fast jag tog mycket kort jag också.. Alltid kul att ha om några år, även om de kanske inte är så smickrande just nu.. :)

Kolla in alla bilderna här:

http://www.facebook.com/album.php?aid=244439&id=715071465&l=6cbe1ba656




VILL ÄVEN PASSA PÅ ATT TACKA (IGEN) LINDA FÖR DE VACKRA ROSORNA OCH ULRIKA & ROBERT FÖR FLASKAN MED ROSÉVIN. TACK! DET ÄR INTE DUMT ATT FÅ PRESENTER FÖR ATT MAN HAR EN LITEN FÖRFEST. GULLIGT AV ER! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, daniel kände sig lite träffad där angånde mr private fotograf. :-)



Blir visst lite kamera lover när han får lite alkohol... :)

2010-11-03 @ 09:49:54
Postat av: Johanna

Haha.. Ja, jag har märkt de! (Inte bara på denna festen..) Han och Thonny va riktigt på g med kameran där! :)

2010-11-03 @ 22:39:25
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback