Jag gav mig ut i snöstormen innan iallafal...

dsc04578 (MMS)

Jag gav mig ut i snöstormen innan iallafall. Kim och Ellie följde med. Var tvungen att handla lite saker på ikea och ica maxi så jag kan göra storkok med puréer till Ellie. Nyttigt och billigt. :) och så kan jag göra olika grönsakspuréer och bärpuréer och snart kött, fisk och kyckling puréer för det finns inte att köpa. Då kan hon pröva alla smakerna ordentligt var för sig. Jag handlade sil, press, iskubsplattor, och plastburkar på ikea och massa färska råvaror på maxi så imån har jag fullt upp! Efter öppna förskolan om jag lyckas väcka Ellie i tid. Det börjar redan vid nio och då brukar min älskling fortfarande sova.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback