Helgen som va.

Eftersom jag var så dålig på att blogga i helgen kommer här några bilder från helgen istället! :)

FREDAG:




Lilla My.


Pernilla & My.

Pernilla, Tim, Jennifer & My var här och hälsade på en sväng och fikade lite. Tim var så söt och ville jättegärna ha ett kort på Ellie som jag satt upp på väggen, så jag skrev ut det till honom. Och så tog vi lite andra kort på honom & Ellie och på Jennifer & My och på alla 4 barnen.. Fina blev de!


Ellie & Tim.


Undra vad de tänker?!


Ellie & Jennifer.


My & Jennifer.


My, Jennifer, Ellie & Tim.

Sen var vi och hämtade vår nya bil och åt pizza & cheesecake hos svärföräldrarna. Och så provkörde vi bilen typ hela kvällen! Vi åkte runt och kollade på massa hus. Jättemysigt! :)


Nya V70:n.


Lyx. :)

LÖRDAG:

Jag va ute hos mamma i Ekornahult, Kim jobbade. Sen på kvällen va vi hos Nicklas och Isabelle och Nova på middag. Nicklas har fyllt år så vi firade honom lite. Det var supertrevligt, men Ellie ville inte sova så vi åkte hem runt 12..


Nova, Isabelle & Ellie.


Nova, Isabelle & Ellie.

SÖNDAG:

Vi mös hemma och sen åkte Kim till Verkstan och jag & Ellie fixade lite hemma. Sen ut till Ehult och tvättade och gjorde iordning min Mégane och så var det fars-dag-middag i Ehult.


Syns dåligt på bilden, men perkeringen var ganska full när alla var hemma! 8 bilar stod det där! :)
Fars-dag-middag. Vi åt grillad kyckling, grillade revben, sallad, vitlökssås, potatissallad & vitlöksbröd.


Efterrätten var inte dum den heller!


Ellie med sin morfar.


Ellie och hennes morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback