Har precis pratat med min syster i typ 30 ...

Har precis pratat med min syster i typ 30 min nu. Mycket trevligt! Vi träffas ju så sällan nu när hon bor i Tidaholm. Lite synd faktiskt. Det är ju inte så långt bort. Men hon jobbar mycket och så har de huset o fixa med o så och snart åker de till Thailand i 3 veckor. Fusk!! Får bli mer till våren och sommaren sen igen! Kröp ner i sängen jämte Ellie och Kim. Ellie låg vaken och kikade. Men nu har hon somnat om igen. Hon känns fortfarande lite varm, så hon har nog lite feber än, men i inte som i natten som var. Hoppas bara vi får sova någorlunda inatt! Vi va iväg en snabbis på A6 innan och fixade några ärenden, Sara var med också, annars har vi bara varit hemma. Sovit middag nerbäddade i sängen (vilket inte händer så ofta nu för tiden men det var skönt), bytt gardiner i sovrummet, bytt i Ellies säng och slängt ut mattan i sovrummet, kollat på Desperate och gjort varma mackor. Nu ligger jag och myser här i sängen och lyssnar på blåsten utanför. Det blåser och snöar så det tjuter emellanåt. Riktigt mysigt tycker jag! Jag har kommit in i de här med att skriva med iphonen. Tyckte det var jobbigt i början, men nu går det undan som bara den! Det går ju mycket fortare än med vanliga telefonen! Även om jag va jävligt snabb på den med! :) Godnatt gott folk! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback