För ett tag sen på ikea var jag, mamma och...

dsc04581 (MMS)

För ett tag sen på ikea var jag, mamma och Jossan med i en tävling där man kunde vinna 10 000 kr till sitt kök. En slags tipspromenad där man skulle hitta bakverk i vitvarorna på köksavdelningen och svara på frågor. Idag ringde en tjej till mig och sa att jag hade vunnit. Fast en bakbok. Först när hon sa att hon ringde angående den tävlingen trodde jag för en sekund att jag möjligtvis kanske otroligt nog hade vunnit tävlingen.. Men inte. Fast jag blev glad ändå. Det är ju alltid roligt att vinna något! Hon frågade om Anne-Lis och Josefine var släktingar och så sa hon att de också fick varsin bok. Så innan när jag var på ikea passade jag på att hämta dem. De var stora och rosa och jättesöta! Nästan så man skulle ha ett såntdär kokboksställ och låta den ligga framme! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback