ความร้อนใช่โปรด! :)

Vad tror ni det står i rubriken? :)

Det står: Värme, ja tack! :)
Fast på thailändska.

Jag tycker det är jättemysigt med hösten. Det blir lite kallt och ruggigt och man kan använda stora mysiga koftor och fina halsdukar. Det mörknar tidigare och man kan vara inne och behöver inte göra så mycket utan bara tända massa ljus och ha det mysigt och äta gott och titta på tv.

Men ändå.. Jag skulle vilja åka iväg till värmen! Typ Thailand. Synd bara att flygresan är så jäklans lång.. Och så är det ganska dyrt. Men det hade varit otroligt skönt att komma iväg.

Jag har varit i Thailand 2 gånger och rest runt och bott på massa olika platser och sett mycket och gjort mycket.
Nu skulel jag vilja åka till en bra plats, ett riktigt fint hotell, helst med all-inclusive, och bara va en hel vecka. Äta gott, vila, få massage på stranden, sola, bada och mysa med Ellie. :) Det hade varit skönt.

Kim - du ser vad jag önskar mig i Julklapp! :P



(Bilderna är från Thailand Julen 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback