Ellie sover som en ostbåge. Varje natt näs...

img_3038 (MMS)

Ellie sover som en ostbåge. Varje natt nästan. Det har hon gjort ända sedan hon var liten. På sidan med huvudet bakåtböjt så hela hon blir som en båge. En ostbåge! OstbågeEllie!! :) Nu har vi gått igenom en hel drös med huskataloger. Det finns ju så många fina hus! Svårt att välja.. Vi plockade iallafall ut tre favorithustillverkare. Och tre favorithus. De såg nästan likadana ut. Skitsnyggavfaktiskt! :) Och med väldigt bra planlösning! Vi ligger i sängen och ska snart sova. Jag är jättetrött! Ellie somnade i ganska bra tid idag och hyfsat smidigt ändå. Natten till idag gick bra också faktiskt. Hon åt vid 23, somnade 00, åt 04.30 och sen åt hon inte igen förrän 9-tiden när jag var på loppis och hon var hemma med Kim. Hoppas denna natten blir likadan. Skönt isåfall! Peppar peppar. :) fast det är Kim som får gå upp och mata inatt. Han somnade på soffan nere i tvrummet igår och jag lät honom ligga där så han skulle få sova ostört. Och lite för att jag och Ellie skulle få hela sängen för oss själva! Haha.. Det var skönt! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback