BVC.

Var på BVC i förmiddags. Höll på att komma försent för jag och Ellie låg kvar i sängen och mös till 10.30!

Iallfall. Ellie är idag 5 månader och 6 dagar. Hon väger 7875 gram och är 66,3 cm lång.

Hon fick vaccin idag igen. En spruta i varje lår. Det var inte roligt alls för hon verkligen gallskrek och så rann det små tårar nerför hennes kinder. Som tur var så gick det över ganska fort! Men hon har varit lite smågnällig nu ikväll och hon kändes faktiskt väldigt varm, så hon kanske har lite feber också. Jag hör att hon smågnäller lite i sin säng nu också. Hoppas vi får sova någorlunda inatt iallafall. Bäst jag släcker ner och lägger  mig nu..

Natti natti gott folk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback