Brrr...

Brrr. Jag fryser nästan lite nu.. Har varit ute mycket idag, och är frusen fortfarande! :)

Sara, Petra & Hugo var precis här på lite fika. Mysigt! Nu har de åkt hem och Ellie sover lite och jag fixar lite här hemma...

Vi va ute i Ekornahult innan idag en sväng. Va ute och gick, men det var 10 minus så det var inte så skönt att vara ute. Fast solen sken. Det blåste så det stack i hela ansiktet! Vi plockade en gran till mig. Ja, du läste rätt, plockade! haha.. Me sekatör. En minigran som jag ska ha i köket. Lite tidigt att ta in en gran redan, men jag tycker det är mysigt! Ska bara ha en enkel ljusslinga i tror jag och sätta den i en vit stor kruka.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback