Babysimmet.

Babysimmet idag var lika roligt som vanligt! Vi började med att dyka. 3 gånger skulle vi göra, fast vi gjorde 4.. :P
Sen körde vi några styrkeövningar där Ellie skulle hänga i våra tummar och hålla fast sig helt själv och så övade vi på att balansera och då skulle vi hålla Ellies båda fötter i en hand under vattnet och så skulle hon stå och balansera. Det var roligt och Ellie var så duktig!

Det var smidigt när Kim var med och det gick väldans fort att bli färdig idag. Vi bytte om på relaxen. Första gången jag gör det, men det kändes trångt och tråkigt och nästa gång ska jag byta om i damernas om jag är själv.

Första gången när vi kom och skulle babysimma frågade hon i kassan: -Vart byter du om? Ehh, tänkte jag. Ser hon inte att jag är tjej? :-Damernas. Eller var skulle jag annars byta om?! (Tänkte att hon kanske trodde jag va kille eller nåt..) Men då berättade hon att man kan byta om på relaxen, men att det är blandat både tjejer och killar där. Iofs så gör det ju inget för man går in i bås och byter om, men jobbigt när jag är själv och ganska onödigt då. Damernas funkar perfa för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback