Babysim.

Idag har vi varit på babysim. Det gick inget bra idag.. Det började med att det var skitlång kö på vägen dit. Först kunde jag inte förstå varför, men sen såg jag en skylt där det stod "Dreamahack" på och då gick det upp för mig att jag hört att det va nu till helgen. Gud så mycket bilar det var!

Men vi hann iallafall precis i tid!
Sen så skulle bebisarna dyka från kanten idag. Instruktören fick låna Ellie och skulle visa hur man skulle göra. Bara det att Ellie inte alls ville sitta ner utan spände sig som en pinne och försökte stå upp. Så när instruktören skulle hålla Ellie med en hand i hennes ena hand samtidigt som hon satt på kanten så gled ju hon ner i vattnet och hon typ tappade henne i vattnet och hon tog inte upp henne direkt utan hon var under vattnet länge. (Det var ju bara några sekunder, men det kändes hur länge som helst.) Det såg skitläskigt ut! Jag blev jätterädd! Och Ellie med! Hon började gråta och va inte alls glad efter det. Men jag provade en stund efter igen, och då gick det jättebra!

Sen gjorde vi de vanliga grejorna typ. Flyta lite på rygg och mage, sjöng och busade. Och hade det mysigt! :)



En lite förkyld Ellie innan badet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback