Babysim, shopping & fikabesök.

Idag har vi varit ch babysimmat. Det var roligt som vanligt, bara att det var så jävla mycket folk på Rosenlund!! Men det är ju höstlov nu, så det kunde jag ju nästan räknat ut. Vi fick ett skåp längst upp, längst bort, precis jämte spegeln där vi fick trängas med massa små 12-åriga tjejer som skulle sminka sig och föna håret och allt vad de gjorde. Men det gick bra..

Vi har dykt idag! Det var lite läskigt att stoppa lilla Ellie under vattnet, men det gick hur bra som helst! Hon bara tittade nyfiket omkring sig när hon kom upp som: -"Oj, vad hände..?" Vi gjorde det 4 gånger och alla gångerna gick bra.

Älskar att babysimma. Det är så mysigt! Önskar att Kim kunde vara med och se hur duktig hon är, men han kanske kunde vara med nästa vecka. Hoppas på det!

Efter det var vi på a6 en sväng och sen handlade vi på Citygross. Men det blir nog ingen mer gång där. Gillade inte riktigt att handla där. Tycker allt var så dåligt planerat. Kanske för att man inte är van iofs. Men jag gillar mitt Ica Maxi!!

När vi kom hem va Ellie supertrött. Jobbigt att bada. :) Har nog aldrig sett henne så trött och ändå sov hon 2 timmar medans vi var på a6 och Citygross. Jag skulle ge henne gröt, men ögonen bara föll ihop hela tiden och hon nickade till med huvudet fler gånger, så det fick bli flaskan.

Sen kom Petra & HUgo hit och vi fikade lite och gjorde gipsavgjutningar på Ellies händer och fötter och på Hugos hand. Det blev skitbra! Så roligt att spara och ha sen..

Sen vilade vi och så kom Kim hem och så har det inte hänt så mycket mer... Eller det är ju massa småsaker som jag inte skriver om varje dag.. Det jag skriver är ju inte allt jag gör och jag skriver inte allt jag gör. Fattar ni?! Hahah..

Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback