Söndag Igen.

Tropicana juice och sparad pizza till frukost. Klockan 12.30. Känns att det blev sent igår! :P

Jag va hemma väldigt sent inatt. Efter 04. Eftersom jag var chaufför kom jag ju hem sist. Det hade börjat ljusna ute, ganska mycket faktiskt. Fast det var bara skönt för min del, Kim är i Säffle så jag har sovit ensam inatt. Han tävlar idag. Lycka till älskling!

Hittade denna lappen när jag kom inatt. Så gulligt. Han är för söt min Sambo!



Sov ganska bra när jag sov. Men vaknade typ varannan timme för att gå på toa.. Blev mycket vatten & Pepsi igår. Hade kramp i vaden också, men är så van nu så jag skriker inte rakt ut längre. Haha. Utan andas lugnt genom hela krampen och väntar ut den.. haha. det ni! :P

Igårkväll gjorde vi en liten RoadTrip och hälsade på min Syster & Robban i Tidaholm. Jag, Pernilla, Carina, Tesan, Jocke, Johnny & Fidde. Vi lånade mammas bil så vi kunde åka allihop i samma. SKulle lånat vanen av pojkarna så vi riktigt passade in, men den var på "service". Det var någon raggarcruising (Tidaholmscruisingen?) där, så det var avspärrat typ överallt, massa folk och bara raggarbilar fick köra i centrum. 

Vi var hemma i deras hus och grillade lite, spelade kort och umgicks. Mycket trevligt! Sedan tog vi en runda på stan iallafall, och tillslut hamnade vi på Mc-Klubben Röde Orm. Var där en sväng, klockan gick väldigt fort, och strax efter två åkte vi hemåt.

Körde över Hökensås och passade på att ta vägen förbi Falks Grav. Det var en upplevelse det med! Haha.. Någon!? i bilen var superduperrädd! nämner inga namn.. ;) Men vi gjorde allt det man ska. Stannade på bron och stängde av bilen, lyssnade efter barnskrik, kollade på liemannen (som tyvärr stupade) och tittade på Falks Grav. Det fanns inga blommor där. Heller inga pengar. Bara två tomma blomvaser. Men det det var ganska spännande ändå.. :P Lite läskigt iallafall..

























































 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback