TISDAG 18 MAJ.

Sovmorgon idag också! :P Får ju passa på att sova medans jag kan.. Fast jag gick och la mig efter två igår, så det var väl inte så konstigt iofs.. Sov dåligt inatt också! Låg vaken mycket och vände och vred på mig. Tycker jag sover mycket bättre på morgonen/förmiddagen än på natten. Vaknar av att magen värker och är helt öm. Inte skönt.. Nu vill jag att de sista veckorna ska gå fort! Fast det gör de! Tycker tiden bara rinner iväg. Och jag har fullplanerat schema nästan hela tiden..

Idag åkte jag till Petra igen vid ett-tiden för lite kaffe/the. Lite blev det inte. Det blev en lång stund.. chokladbollar, glass, mys, tjöt och lite till. Stannade tills hon skulle hämta Hugo på dagis vid 16. Hon var hemma idag också, sen ska hon tyvärr tillbaka till jobbet. Skönt för henne men tråkigt för mig! Har tyckt att det varit kanon när hon varit hemma så jag haft lite sällskap.. hihi.. (Men jag är glad att hon mår bra!)


Provade Petra & Mickes nyinköpta supersnygga möbler på altanen.
Jättesköna!




Regnet öste ner utanför.. Men det var mysigt! :P Och varmt var det också..

Jag åkte hem & hämtade lite grejor, sedan åkte jag till Kim i Taberg och vi begav oss till Alingsås. Kim skulle träna lite på crossbanan där. Jag tog en härlig promenad i skogen.. Han har tävling där på Lördag & en i Värmland på Söndag så denna helgen blir ensam.. :/ Jag följer tyvärr inte med honom.. Känner att jag orkar inte riktigt det en hel helg nu igen. Sova i Husvagn och åka bil massa massa mil. Inte riktigt pigg på det..

Tyvärr gick det inte så bra för honom idag, troligen något fel på termostaten.. Nu pratar han med någon i USA, så jag hoppas han får någon rätsida på det där snart.. Fyrhjulingen är ju helt ny, så det är himla tråkigt att detta händer..













Vi var hemma vid niotiden. Gjorde lite god kvällsmat och strax blir det sängen. Ska upp tidigt imån för mamma kommer och hämtar mig innan 9. Vi ska till Tidaholm och hämta upp Jossan och sen ska vi ut på en liten shoppingtur. Åka runt lite och kolla massa mysiga butiker och så självklart ska vi till hem&Hobby i Hjo. Hoppas jag hittar något fint.. Sen ska jag & Kim till Ikea och inhandla skåpen till toa så vi kan göra iordning där inne och sätta upp dem och fixa skötbordet. Känner att jag vill få det färdigt ganska snart! Bebisen kan ju komma när som helst, och då är det skönt om det är färdigt så vi slipper det sen.. :P

Nästa vecka ska vi nog till Karlskrona. Kim har kurs där hela veckan och jag har ju inget bättre för mig och vill inte vara ensam hela veckan hemma så jag följer nog med.. Bo på Hotell och ha det mysigt är ju aldrig fel. Jag kan ju alltid underhålla mig med några slott och andra sevärdheter på dagarna och så kan vi umgås på kvällarna.. Måste bara ringa barnmorskan och boka om min tid där, plus boka om tiden hos familjerätten för faderskapsbekräftelse som vi har på måndag. Det var jävla krångligt att få den tiden, så hoppas det finns någon annan veckan efter typ..

Nä, nu blir det snart sängen. Sov så gott! Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback