Tesan & Jag.

I Lördags hade jag & Tesan en riktig mysdag! Vi åkte först in till stan och gick där en sväng. Sedan upp till a6. Sedan köpte vi på oss massa gott & några tidningar och åkte upp till Folkets Park i Huskvarna för att titta på Jerry Williams. Kommunal firade 100-års jubileum så det fanns lite olika aktiviteter där.

Vädret var kanonfint! Hur varmt och skönt som helst! Vi fick varsin picnicfilt och så slog vi oss ner i gräset och bara latade oss. Det bjöds på mat, och fika och vi spelade på chokladhjulet och vann tröstpriser utav David.. :P En helt toppendag!


Min fina parkering jag fixade.


Folkets Park.


Tesan sätter sig tillrätta.


Tidningar & Godis.


Vi i solen.


<3


Bjuder på en säl-bild. haha..


Fick ännu mer godis. Tur man har kontakter.. :P


Jerry intar scenen.


Superbra platser hade vi!


Han är grym gubben!


Fullt ös trots sina 68 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback