Sovmorgon.

Idag sov jag länge. Fast jag vaknar till och från hela tiden, men jag gick inte upp ur sängen förräns sent. Det var skönt!

Låg i sängen ända tills jag pratade med Pernilla & bestämde att vi skulle äta lunch ihop. Vid typ 12. Va svinhungrig hela morgonen, men orkade verkligen inte gå upp. SKulle bara läsa lite först, sedan titta datorn lite.. Men när jag fick maten serverad gick det ganska bra. Haha. Som ett mirakel kom Pilutta med supergod lunch!

Bebisen i magen har rört på sig och vänt sig och lagt sig i olika konstiga ställningar hela morgonen. Försökte ta kort på magen innan när jag låg i sängen, men det syns tyvärr inte så bra på kortet hur sned den är. Det ser så himla roligt ut när det putar ut på ena sidan och andra sidan är helt platt. Eller så putar det på båda sidorna upptill och är ihosjunket nertill. Den kan se ut lite hur som helst. Roligt är det iallafall. Och man ser utanpå magen att den rör sig. Ska försöka få med det på film någon dag. Kul att ha sen! :)

Förresten. Vad är det för tråkväder ute idag? Regn och grått.. Fast nu har det nog slutat regna iaf. Men hoppas solen kikar fram lite. Jag som ska med Kim till Alingsås och titta när han tränar. Hoppas på finare väder!

Hej hej sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback