SKITVÄDER.

Jävla skitväder är det ute! Regnet bara öser ner, och det blåser full storm. Så gick det med mitt solande och latande i solen.. :/ Hoppas på bättre väder imån. Då ska det inte regna iallafall..



Har precis lagat och ätit lite mat. Det blevmakaroner idag igen. Fast med benfrikotlett. Smaskens! Stugan är helt immig inuti för det finns ingen köksfläkt. Måste nog vädra lite. Har huvudvärk också!

Var borta och duschade innan. Hatar 5-kronors duschar. Ville stå där längre! Det var så varmt och skönt! Men en 5-krona räcker bara 3 min. Jag hade två st. Och den första försvann nästan av sig självt, det tog ca 2 min innan varmvattnet kom.. Jävla skit. Och så hade jag glömt hårfön hemma och det fanns ingen där borta, så nu måste jag vänta på att håret ska torka innan jag kan fixa det..

Haha. Jag låter inte alls som en irriterad surkärring. :P Det är jag faktiskt inte. Måste bara få klaga lite.. Jag är på jättebra humör annars! Har kunnat vila och bara ta det lugnt inne i stugan.. Kunde aldrig somna om i morse, så jag gick upp med Kim och åt frukost. Kim duschade och sedan körde jag honom till kursen. Åkte till ica och köpte några grejor och sen tillbaka hit. Ska hämta honom vid 17-tiden typ, och tills dess ska jag nog.. göra ingenting. :)

Hej Svejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback