Sista dagen på Slottet.

I Fredags var det sista dagen på Slottskyrkogården. Det var en ganska lugn dag med lite planteringar, städning av skåp, krattning m.m. Jag blev bjuden på dunderfika med biskvier. :P


Biskvier.

Gick hem efter lunch, för jag ringde tandläkarn och fick en akuttid för min inflammation som jag trodde jag hade. Men det var det nog inte. Hon trodde att det var för att tanden växte. Men det har den ju gjort i typ 3 år nu, och jag har aldrig haft ont av den. Iallafall så tittade hon bara på den i kanske 5 minuter, spolade renr runt i kanske 3min och sen var det färdigt. 700 kr kostade kalaset... Helt sjukt!  Och jag blev inte bättre eller fick reda på vad det kan vara, det gör fortfarande lika ont. Jag har köpt bakteriedödande munskölj och hoppas verkligen på att det ska gå över snar..

Efter det åkte jag hem och sen var jag, Kim och Stefan (Kims pappa) iväg en sväng och tittade på hus.


Custom var också med och kollade läget.

Kl 19 var det fotboll på TSK. TSK-MÅSARP. Kollade bara första halvlek, för det var så jäklans kallt! Plus att det inte var så många av de vi känner som spelade. Det var väldigt många nya i laget! Fast iofs så var jag ju knappt på en enda match förra året. Hänger inte med riktigt i svängarna.. :)











Åkte hem till Kims föräldrar där vi grillade lite och åt god mat, fixade det sista med Kims fyrhjuling och lastning av bussen och sen hem och la oss. Vi skulle ju upp väligt tidigt dagen efter! :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback