Shopping.

Idag har jag träffat Emelie Viberg en sväng. Jättemysigt! Var ett tag sedan sist. Fast det känns inte så, tiden går så himlans fort! Vi tog iallafall en shoppingrunda på a6. Det blåste så och va ganska kallt ute så stan kändes inte särskilt lockande. Jag hittade tyvärr inte det jag var ute efter. En svart vanlig enkel mamma-tröja och ett par vanliga svarta tygskor.. Men jag gjorde några andra fynd iallafall så jag är ganska nöjd ändå. Emelie hittade två toppar på H&M som var jättefina & så köpte hon en present till sin släkting som fått barn. En jättesöt liten blommig sommartunika med matchande små trosor till. Supergulligt! Det finns ju sååå mycket fina bebiskläder! Både söta och tuffa och coola. Gick runt och spanade lite, och gud vad söta små klänningar och tunikor och grejor det finns till små tjejer. Ska bli spännande att se om det är en liten prins eller en liten prinsessa i magen. Sen ska det handlas.. hihi. Synd bara att det växes ur så fort...

Vi käkade lunch på McDonalds(!). Hur gott som helst! Men vi kände oss faktiskt lite halvt uppsvullna efteråt.. Nästan illamående. tror jag har ätit där lite mycket på senaste.. (OOoops). Men jag passar ju på nu innan Big Tasty försvinner igen.. :P

Sedan var vi på Skopunkten en sväng. Fanns mycket fina skor, men inga som kändes direkt bekväma. Ganska jobbigt att prova skor nu också. Jobbigt att böja sig ner och så. Sen tror jag fötterna svullnat lite också, för 38 va nästan för smått, men 39 för stort. Brukar ju ha 38 annars. Kanske ska vänta några veckor innan jag köper skor. Fast jag behöver verkligen ett par enkla, vanliga bekväma skor. :/


Sötast på McDonalds.


Emelie fick till ett par riktiga Olinda-läppar på Vero Moda.
Här med sin drömoutfit för helgen.. :P

   
En tunika & två mamma-linnen från H&M. Linnena var supersköna!
Lite tjockare tyg och så var de lite längre så de går använda till leggings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback