Poop el Negro.

Har haft massa kramper i magen. Är nog bara lite dålig i magen hoppas jag.

Nu ska jag vara lite äcklig.. Hur fan kan bajset vara svart?! Ända sedan jag blev gravid och började med järntabletter så har bajset varit svart. Är det järnet som gör det så? Järn finns ju i gröna grönsaker, rött kött och i blod, (bl.a) så man tycker ju det borde bli grönt eller rött då. Inte svart.. Fast blodpudding blir ju iofs svart när man steker det. Hmm. Men men, Det finns säkert någon logisk förklaring till det svarta bajset med.. :P

Låter säkert som jag är ganska blåst just nu.. kanske är jag det också. Kan inte tänka helt klart. Får nog vila mig en stund så jag kommer ikapp med tankeverksamheten lite.





Kommentarer
Postat av: ämäli

Ja när man äter järntabletter blir Baj*et SVART..



:)

2010-05-26 @ 15:16:09
Postat av: Johanna

Mycket märkligt.. Men jag får väl stå ut! Det är ju inte så att man måste titta på det.. Haha. :)

2010-05-26 @ 19:03:09
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback