Nu kommer det..

..bristningar på magen. Hoppades på att slippa det. Eftersom jag inte fått några hittills. (Trodde jag skulle få massor..) Men såg i morse i spegeln att det finns några vid naveln. Om man står i rätt vinkel i rätt ljus.. haha.. :P Och kollar riktigt noga.. Ser dem inte utan spegeln, för jag ser inte ens naveln på mig själv.. Men det är ju några veckor kvar, så de hinner nog utvecklas.. Skit. Men men. That´s life, and its so worth it!

(Bilden ser lite läskig ut.. min navel börjar se ut som ett rumphål.. haha. :P)


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha rumphålsnavel=) surt med bristningarna!=( Men de bleks med tiden ju, dessutom så har du ju en bra ursäkt till dom iaf=) Tittade precis på en förlossning på Unga mödrar....mammma! ihhhh:/<3

2010-05-19 @ 18:04:48
URL: http://jeeessssica.blogg.se/
Postat av: ämäli

Så va de på mig me.. De sista veckorna sa bara poff, så va hela magen tigrerad helt plötsligt. Surt, men de är de värt för den lilla i magen..

2010-05-19 @ 18:24:10
Postat av: Johanna

Ja, det är surt.. men jag tror absolut att det kommer vara värt det! Har ju redan bristningar på bröst och lår, så det är ju faktiskt inte så farligt.. lite orolig över brösten dock, där kommer det nog mest. men men. Jag är ju frisk och mår bra! :P

2010-05-22 @ 02:06:52
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback