MK PIONJÄR.

I Lördags var vi uppe med tuppen. Gick upp redan 05.30 och åt frukost för att sedan bege oss till Mölndal utanför Göteborg och Kims första fyrhjulingstävling. Det var svinkallt ute hela dagen, det blåste som bara den. Men det var en mycket trevlig dag iallafall.

Kim kom 4:a i både första och andra heatet & slutade på en 3:e plats. Han fick prispengar, pokal och en jättefin blombukett. Jag var nog den som var gladast över blommorna.. :P

GRATTIS KIM! ;)



















Efter tävlingen åkte vi till Taberg och fick lite god mat, lite massage i massagefåtöljen, kollade lite tv och Mia var så snäll och masserade min hand jättelänge. Det var skönt! Vi var väldigt trötta, så vi gjorde inte så mycket mer utan åkte hem och la oss i soffan och satte på en film. All About Steve. Vi somnade båda två innan kl 22. :P

Snacka om att vara trött. Och ändå sov jag en liten stund på crossbanan. Plus att jag sov lite i bilen påväg dit och lite påväg hem. har jättesvårt för att åka bil utan att somna.. Blir supertrött när jag sitter jämte. och det är inte bara för att jag är gravid, utan så har det nog alltid varit. Tråkigt för Kim som får sitta helt ensam. Men han brukar kunna underhålla sig själv ganska bra! Sitter & sjunger och pratar i telefon mest ändå.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback