MEGAFRULLE!

Nu har jag precis ätit en megafrukost. Kan knappt röra mig så mätt är jag! haha.. Youghurt, 2 skinkmackor med majo och gurka, 3 löskokta ägg & apelsinjuice.

Vädret ser ut att bli ganska fint idag! Solen lyser och det är knappt ett moln på himlen. Iofs är det inte jättevarmt, och så blåser det lite, men sålänge solen lyser känns det bra! Hoppas hoppas på finare väder idag!

Tror jag ska åka in till stan en sväng och shoppa lite. Det finns massa mysiga butiker här, och så alla de vanliga som finns överallt förstås. Kanske finns någon rolig rea?!

Igår hämtade jag Kim strax efter 16. Då åkte vi mot Lyckeby. Vi hade sett en reklamaffisch om en babybutik där som heter RockaByBaby som skulle ha lite roliga "rockiga" grejor för barn. Men när vi kom dit så fanns den inte längre.. :/ Det låg istället en tatueringsstudio där. En av typ 20 st här i området. Det finns skitmånga tatueringsstudior. Och pizzerior! Vi åkte till ÖB en sväng istället.. Sedan åkte vi en liten sväng i trakterna och så tillbaka till centrum till en inredningsbutik som heter Enkla som jag kört förbi några gånger och jättegärna velat gå in i. Där fanns det så otroligt mycket fint! Skulle kunna gå där inne hur länge som helst och bara titta! Att vi inte har någon sådan butik hemma! Kim tyckte däremot inte det var så intressant. Han köpte en klubba som gick runt och tuggade på.. :P

Vi köpte iallafall presenter till våra mammor till Mors Dag som är på söndag. Kim valde sina helt själv! Tror de kommer bli jätteglada! :)









Efter det åkte vi och köpte mat i en biljardhall/videobutik/spelhall/pizzeria. Allt i ett! Vi tog med oss maten hem till stugan och åt här. Sedan slappade vi bara. Kim läste på lite till kursen, han har slutprov på fredag. Så idag måste han plugga ordentligt så ska jag förhöra honom lite.

Imorgon åker jag hem! Tråkigt men skönt att komma hem. Särskilt til vår egna säng! Haha.. Sover skitdåligt här!
Tåget går 08.51 och ankommer till Jkpg 11.50. Jag får byta 4 ggr!! Kom precis 4 st sms-biljetter till min mobil. Kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback