Måndag 31 Maj.

Tog en lång sovmorgon idag. Det behövde jag! Sedan bar det av in till stan för att köpa lunch (FRukost för mig) och åka till Kim med, så åt vi tillsammans. Efter det handlade jag lite, åkte hem och packade upp och fixade disken. Sen iväg till Pernilla. Hon fyllde år idag, och så var hon ledig. Det var kanonfint väder ute så vi satt på hennes altan och invigde de nya stolarna i solen. Pernilla drack kaffecool och jag isvatten. Hur skönt som helst att sitta där i solen mot väggen och steka!


Pilutta i solen med kaffecool.


Jag steker i solen. (och svettas) :)

Sedan åkte vi till Flahultsskolan med Pernillas barn där det var Flakfestival. Gick tipspromenad, lyssnade på barnen som sjöng, fick autografer av någon hockeyspelare .m.m. Skulle äta korv men den var slut, så vi köpte med oss pizza och åkte upp till Åsasjön och käkade det i solen.


Flakfesten på Flahult.


Pizzamys i solen vid Åsasjön.


Härligt härligt!

Efter det åkte vi till Taberg och åt tårta allesammans på altanen. Jättegod jordgubbstårta som Nicklas och barnen hade köpt! Kim kom också och efter det åkte vi hem och jag passade på att städa lite, vek massa tvätt och hängde tvätt och plockade undan. Så skönt att ha det gjort, och skönt att göra det på kvällen när det är lite svalare i lägenheten. Imån ska jag försöka hinna dammsuga & skura också..



Nu ska jag läsa lite och sen somnar jag förhoppningsvis gott! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback