MÅNDAG 17 MAJ.

Norges Nationaldag. Märkte endast av det på de få Norska flaggorna som blåste i luften utanför en del hus..

Jag sov länge.. Sedan Facebookade jag lite och planerade in en glassdejt med Petra. Det var mysigt! Slog på stort och köpte med mig varsin Magnum och åkte hem till henne. Där blev det mys på altanen, kaffe och massa massa tjöt.. Tiden bara rann iväg! Vid 14-tiden kom Sara & det blev ännu mera tjöt och ännu mera kaffe.. Inte för mig dock, drack bara en halv kopp på hela dagen.. Sen blev det isvatten. Är inte superförtjust i kaffe.



Sedan åkte jag & Sara hem till mig och jag lagade middag. Kim kom hem och vi åkte på husvisning i Norrahammar. Jättemysigt hus. Lite litet inuti, lite mörkt och lite för dyrt.. :P Men trädgården var superfin! Efter det så åkte vi runt en sväng och tittade på lite olika hus, finns mycket fina. Men varför är inte de fina husen till Salu? Folk måste väl flytta, eller skiljas eller dö så husen blir lediga!! Hihi.. Men inte.

Jag & Sara åkte förbi hemma hos Emelie en snabbis. En riktig snabbis.. typ 30 min.. Sedan åkte jag hem & Tesan kom med bussen vid 18.30 typ. Vi satt i köket och tjötade massa vi också.. hade lite att prata ikapp om. Har ju inte setts så mycket på senaste tiden. Tyvärr. :/ Men tiden rann iväg där också och strax innan nio kom vi på att vi skulle göra tacos. Vår specialare! :P Bjöd in Pernilla som var påväg hem från Skövde och så slängde vi ihop det och mumsade i oss. Supertrevligt! Roligt med lite spontana grejor!





Så det blev en riktig umgås-med-vänner-Måndag. Me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback