Karlskrona-shopping.


Redo för staden.

Det blev en sväng in till stan innan. Vädret var jättehärligt och solen lös hela förmiddagen. MEN! När jag kom tillbaka till stugan vid 13-tiden så hade den jäkeln flygit och gömt sig. *GRRR* Sen dess har den knappt ens tittat fram lite, så inget solande än sålänge. Tyvärr. Sitter i stugan och kollar på tv. Har just ätit middag. Korv & makaroner blev det idag. Igen. Smidigt och gott.

Var inne på Cubus. Har nog aldrig köpt något i den butiken innan, men de hade ju hur mycket fint som helst! Blir så sugen på att köpa massa fina kläder. Hittar ju självklart mängder med kläder som jag skulle vilja köpa bara för att jag inte kan. Provade några linnen, men såg mest ut som en tjock, fet kossa. (Är ju ganska tjock nu med, så det  är väl inte så konstigt iofs.) Så det var inte så lockande att handla något. Plus att det är så jäklans jobbigt att prova. Svettas ju ihjäl. Av & på, böja & dra ner och dra upp.. Jobbigt! :P



Trots det så hittade jag några grejor som jag kände mig ganska fin i ändå. På Cubus köpte jag två långa linnen. Ett rosa och ett ljusgult. På H&M hittade jag ett par svarta mammashorts som blir sköna nu till sommaren. Och sist men inte minst hittade jag ett par svarta leggings med nitar på Lindex. Så jag är nöjd. Sen hittade jag även 2 hemliga grejor som jag inte tänker tala om vad det är. Presenter är det iallafall! Till vem tänker jag inte heller berätta.. :P


Linnen från Cubus.


Svarta shorts från H&M.


Leggings med nitar från Lindex.



Kommentarer
Postat av: sara

Va fina kläder du hittat :) snart kan du ju iofs ha på dig lite mer kläder. legginsen var superfina :) saknar dig nu, så kom hem :P

2010-05-26 @ 18:41:04
Postat av: Johanna

Jag är riktigt nöjd faktiskt. :) Ja, snart kan jag börja använda lite mer vanliga kläder. Det ska bli jätteskönt! Fast då är det väl något annat jag gnäller över stället. Typ en mage som dallrar och aldrig vill bli normal igen.. haha. Men då kommer jag väl inte köpa nya grejor till mig, utan det är bara bebisen som får nytt. haha..

Saknar dig med! Kommer ju hem imån! Fast har fullplanerat hela dagen, men på Fredag är jag "fri". Puss

2010-05-26 @ 19:07:23
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback