Inte-göra-något-dagen - SÖNDAG.



Det blev soffläge nästan hela dagen idag. Nu ikväll ficka jag ett ryck så jag åkte in till Ica Maxi och handlade lite. Väldigt skönt, för det var knappt en enda människa där. Gott med fullt kylskåp! Sen har jag plockat undan, städat lite och fixat disken. Kim kom hem för en liten stund sedan, så nu sitter vi och äter mackor och kräm (jag har is i min för mjölken va ljummen, men det funkade kanon. haha.. ) och jag ska strax hoppa in i duschen.

Min kära mamma ringde innan för att kolla hur jag mådde. Har inte pratat med henne sedan förra helgen. Tiden går så himlans fort. Tänkte på det innan idag. Men jag ska åka ut och hälsa på dem i Ekornahult i veckan.

Ser fram emot en ny vecka!

Detta händer bl.a i veckan:

* Jag går in i Vecka 35.
* En försäkringstant kommer hit & ska snacka barnförsäkringar m.m. (Imån)
* Besök hos barnmorskan. (Onsdag)
* Jag & Sara ska dekorera en kladdkaka och vinna ett bröllop! :P
* Besök i Ekornahult.
* Kim har tävling i Kristianstad på Torsdag.
* Åka till Helsingborg Fredag - Söndag.

Och så blir det förstås lite vila, umgås med vänner, promenader och så ska jag försöka fixa iordning spjälsängen och bädda den och göra fint & göra iordning det sista på toaletten och skötbordet (kanske nästa vecka),.
Den kommer gå fort denna veckan med andra ord..

Puss Puss


Älskar vårt stora kylskåp! Fattar inte hur vi fick plats med all mat i
vår förra lägenhet där vi bara hade ett halvt..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback