HAGEL?!

Det blev inget Alingsås idag. Det ösregnade ute. Inte så kul att vara på crossbanan då. Kladdigt och jäkligt.

Istället åkte jag & Kim till Netto och handlade lite. Köpte massa glass. Det är jag sugen på ganska ofta nu. Glass. Sen åkte vi förbi Ica Maxi och köpte jordgubbar. Jag trodde Kim skämtade när han sa att de sålde jordgubbar där. Men det gjorde han visst inte. :P Svenska jordgubbar hade de. Ett litet paket för 30:-. Jag letade fram de som såg rödast ut (för de va lite bleka). Men de var väldigt goda! Lite sura, men det gillar jag.

Påväg hem började det hagla ute! Det verkligen öste ner. Det smattrade i hela bilen och marken blev helt vit.

Vi åkte hem & käkade glass i stora lass och satte på "All About Steve". Somnade ju till den i Lördags. kim somnade idag också. Men jag såg färdigt iallafall. Den var lite smårolig.. :)

Nu ligger Kim här i soffan och snarkar och jag tittar på "Halv åtta hos mig". Det är ganska kul faktiskt.. Snart ska vi göra lite mat, sen blir de att duscha och sedan är det dags för Desperate.


Det hade regnat lite i stan..


Glass till mig.


Minidaimstrut.


Jordgubbarna.


Någon gillar inte päronglass. :P


Kims megatallrik.


Min var inte lika stor. Men det ser inte så gott ut på bilden heller..
Fast det var det! Päronglass, banan, jordgubbar, grädde & nougatsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback