Godmorgon!

Jag hade tänkt sova länge idag.. Men det blev inte så. Vaknade av att det borras i väggen i huset, kollar upp och ser att det springer förbi män i reflexjackor utanför fönstret.. Kollar på klockan. 07.05! Och där ligger jag naken utan täcke på mig och sover som en gris. Trevlig syn! Kul att killarna utanför kan ha sett min nakna rumpa! Haha.. De får jag väl bjuda på..

De ska putsa hela vår fasad, så de har hållit på 2 dagar nu med ställning utanför runt hela huset. Men bara på kvällarna. Hade inte tänkt på att de kunde springa där utanför i morse.. Vågar ju inte ens gå på min egna toalett nu! :P Fick springa ner på den i källarn innan. Sa till Kim att jag kunde sätta mig med en handduk över huvudet på toa, men det lät inte så lockande.. haha.

Så nu har jag emigrerat till soffan där nere med datorn och en stor go filt!


Bild från i Söndags när de lastade av ställningarna.


Då såg det ut såhär på toa fönstret. Tyvärr togs handduken ner igår, och jag får inte upp den själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback