FREDAG 21 MAJ.

Kom precis hem från en trevlig kväll på Lingonstigen hos Micke & Petra. Var igentligen inte så trött, hade kunnat stanna en stund till, men jag får tänka på att jag ska orka upp imån också.. Kommer jag inte i säng i någorlunda tid så är jag helt död imån bitti. Iofs är klockan redan mycket, men men. Det var lite party där. Mycket mycket trevligt! Längesen det var något sådant nu. Tiden gick himlans fort. Men det gör ju det när man har roligt! :P











































Annars har jag inte gjort så mycket idag. Kollat tv. Vatt hos Pilutta, ätit, kollat på Desperate. Hem och gjort mig iordning. Åkt på fest.. Men det räcker..

Igår åt jag frukost på McDonalds med Tesan, sen körde jag henne till jobbet. Träffade mamma på Willys & handlade lite. Åkte till Ikea & köpte hyllplaner till skåpen på toa (trodde det ingick i skåpen, men inte!), hem och packade upp maten, lagade middag, vilade lite, fixade, grillade med Kim. Vi hann näsatn precis grilla färdigt innan regnet & åskan kom. Och vilket oväder det blev! Såg knappt ut genom fönstren för allt regn. Bilarna fick stanna på gatan för de inte såg nånting. Och det small och blixtrade och hade sig. Ganska mysigt faktiskt! Längesen det var ett riktigt åskoväder! Blev sent i säng igår också!





Imån bitti åker Kim på crosstävling i Alingsås, och på Söndag har han en i Värmland någonstans, så det blir ensamt i helgen.. :/ Som tur är har jag & Tesan planerat in en heldag imån. Med shopping, hitta ut & Jerry Williams. Hoppas bara på fint väder! :P

Nu blir det sängen.. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback