...

Här kommer lite bilder från tjejmiddagen..


Frida steker pannkakor.


Pannkaksstekning.


Jessica.


Emelie.


Jag.


Emelie & Jessica.


Förrätterna förbereds.


Frida & jag gör Toast-Skagen.


Jag.


Emelie i närbild.


Dags att äta.


Mmm. Toast-Skagen.


En nykter skål!


Emelie mumsar.


Sara vill inte spilla. :)


Grillning på g.


Huvudrätten. Klyftpotatis & Grillat.


Jessica väntar på efterrätten.


Dessert. Vaniljglass med bärfyllda crepes & vit choklad.


Mums.


Emelie ger 9 av 10 möjliga i betyg.


Av sara får kvällen en 6:a.


Jag är nöjd. 10 poäng!


Vet inte vad Frida tyckte var så såligt.. 0,1 poäng.


Jessica var iallafall mer än nöjd. 100 glada poäng. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback