Bebis på g.

Snart är vi mamma & pappa. Jag & Kim. Känns nästan lite overkligt. Snart kommer vi ha en underbar liten bebis hos oss. Snart kommer livet bli väldigt annorlunda. Annorlunda men otroligt spännande! Jag längtar så!

Igår sorterade jag alla små bebiskläder vi köpt och fått. Öppnade förpackningar och tog bort prislappar och vek i fina högar efter storlekar. Tog fram alla neutrala kläder som passar både pojk & flicka, resten sorterade jag var för sig och la undan så länge. Så är det bara att plocka fram sen beroende på vad det är för liten krabat inne i magen.. :P

Valde även ut kläder som vi ska ha med oss till BB när det väl är dags. Tror jag packade alldeles för mycket.. Hihi. Men bättre med för mycket än för lite.. Packade ner dem i skötväskan tillsammans med några små strumpor, underbyxor, en mysig babyfilt och några mössor. Så smått alltsammans.. :)



               

Kokade även nappar & nappflaskor så det är färdigt sen när & om det behövs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback