Torsdag 18 Mars.

Mamma & Jag var och handlade. Sista gången på ett tag som vi kan göra det ihop.. (Eftersom mamma alltid handlar på förmiddagen och jag börjar jobba på måndag) Det är roligt att handla tillsammans! :) Vi var på Netto, Willys & Olssons. men det blev mest bara mat. Mamma hittade en jättefin body till bebisen som det står "All I Need Is Milk" på. Den var supersöt.

Vi var uppe på Ryhov och jag gjorde en ny patientbricka. Tog typ 2 minuter. Gick skitfort! Sen bjöd mamma på Lunch. bakad potatis med kycklingröra. Det var smaskens!









När jag kom hem fixade jag lite här hemma. Plockade upp all mat, städade, tvättade. Sen vilade jag en stund i soffan.

Vid sjutiden gjorde jag taccos(!) till mig och Kim. Det var faktiskt gott igår! Tror det bara var en särskild period där som jag inte riktigt gillade det.. :P Idéer..  Adam & Hannes var här och vi kollade på Hockey.

Jag är inte jätteintresserad av hockeyn.. Brukar bara kolla på det sista, så jag begav mig ut på en promenad vid 21-tiden istället för jag va lite rastlös.

Promenerade till Taberg. Tog ca 45 min. Hälsade på Pernilla i några minuter innan Kim kom och hämtade mig när han körde hem Adam & Hannes. Guuud vad Hammarvägen (heter den så?) är tråkig att gå till Taberg. Finns ju ingenting att titta på! TÄnkte gå över Åsa, men eftersom det inte finns några trottoarer där och är ganska dåligt upplyst tyckte jag inte det var någon bra idé. Iofs såg jag knappt en enda människa på vägen, alla var väl inne & kollade Hockeyn, men ändå... Mötte 2 personer som var ute och gick, några bilar och en polisbil.. Inget spännande alls! haha..


TRÅKVÄGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback