Tisdag 16 Mars.

Ändrade planer. Jag börjag inte jobba förrän på Måndag. Både skönt och lite tråkigt. Mest skönt. :)

Provade mina kläder i morse som jag har när jag assisterar i kapellet. Har inte haft på mig dem sen i Oktober och precis som jag trott var de för små.. (Konstigt!?) Får bli till att köpa nya. Eller så har jag mammakläder som kanske skulle funka. Det kommer ju bli en så kort tid, så det kanske går bra.


Fick inte riktigt igen alla knapparna.. :P


Detta kanske får funka istället..

Vid 11-tiden kom Jessica till mig och vi åt en supergod frukost med nybakta frallor. Första gången hon såg lägenheten. Jättelängesen vi umgicks, har saknat dig gumman!



Vi gick en promenad upp till Åsabadet där vi pausade i solen för snickersglass som råkade hoppa ner i fickan och följa med.. :P
Synd bara för det blåste ganska mycket, det var lite kallt, men solen sken samtidigt så det var skönt ändå!



-Vart e bänkarna? Undra om de tar in dem på vintern? Haha.. Eller så är det så mycket snö så att de inte syns.. :P


Åsasjön.


Jessica njuter av snickersglassen.


Vi i solen.


Som vanligt hittade jag en superbra genväg(?) genom skogen. Surt bara att jag väger mycket mer än Jessica så snön inte orkade hålla uppe mig såhär mycket ens.. haha..


Jessica kör några snygga moves på isgatan.

Jessica åkte hem vid tre-tiden. Jag vilade i soffan, lagade middag, åkte till Pernilla, gick en promenad till i Taberg, kollade på Desperate och Cougar Town med Pilutta, åt nyponsoppa, åkte hem och nu sitter jag här.. ;)

Ska krypa ner i sängen alldeles strax.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback