SÖNDAG 28 MARS.

Idag har jag inte ens varit utanför dörren. (Skäms på mig!) Bara slappat hela dagen. ;) Så skönt!

Vi har kollat lite film, lagat god mat och bara tagit det lugnt. En myssöndag. Jag har tvättat, vattnat blommorna och städat lite också, så nån nytta har jag ju iofs gjort.. ;)

Igår kväll va vi på förfest hos Tessan inne i stan. Jag, Sara, Frida, Jessica W och Tessan. Det var jättetrevligt. Första gången jag var hemma hos Tessan, och hon hade det superfint och jättemysigt i sin lägenhet. Massa fina grejor. Blir så sugen på att köpa massa nya fina saker.. :P

Jag skjutsade in dem till Harrys vid 23-tiden, hämtade Kim som var med killarna på O´learys och åkte till McDonalds. Bara för att jag inte går ut så vill jag ju inte missa nattamaten. Haha. :)

Åkte till McDonalds uppe vid a6, men när vi kom in där hade vi en hel idrottsförening framför oss i kön. Plus att de bara hade en nattmeny. Alltså inte hela sortimentet med hamburgare, första gången jag ser det någonstans. Det gick bara beställa de vanligaste hamburgarna. Så vi åkte ner till Jordbron istället. Det var faktiskt bra där för en gångs skull! Vi blev iallafall mätta och belåtna. :P

Det är så skönt att komma hem och vara nykter och veta att man kommer vara pigg dagen efter. :P


Fritj.


Vi spelade "Ring of Fire". Lagom kul med Coca Cola. Blev ganska full i magen.. ;)


Jaha. Vattenfall.


Brudarna.


Sara & Jessica.


Frida fick äran att dricka ur glaset. Ganska skaplig blandning ändå, cola, cola & cider.


Tessan.


Frida fixar frillan.


Kusinerna.


Tre Neros, Tre Neros, Ahaaaaha.


Så söta. :P


Jessica & Tessan.


Mmm. Godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback