Söndag 21 Mars.

Helgen har varit väldigt lugn och skön! Gott de, för imån börjar jag jobba. Skönt att så mycket av snön har smält bort också.

Jag gör lite tvärtom. Jag börjar jobba mot slutet av graviditeten istället för att gå hem.. haha. Hoppas på att kunna jobba ca 2 månader.. Får väl se hur det går, men det skulle vara skönt om det gick utan problem.



Hade sådan otur innan idag när jag skulle gå ner i tvrummet, halkade i trappan halvvägs ner och kanade på vänstra benet nerför. Det gör SVINONT i mitt ben och jag kan knappt gå! Eller sitta. Usch. Är helt svullen och öm i vänstra foten och skinkan och lite på låret. Typiskt att det ska hända just idag.. :S Jag som är så försiktig annars. Vet inte vad som hände.. Som tur är så skadade jag ju mig bara på benet. Hade ett glas isvatten i handen också som smällde i golvet och gick sönder, så jag hade lite att göra. La mig på mattan på golvet helt förtvivlad och ringde till Kim så han fick trösta mig lite i allt det tråkiga. Det hjälpte! :)

I Fredags kväll var jag och Petra på bio och såg Snabba Cash. Den var bra! Men slutade lite dumt tycker jag. Det fanns iallafall något snyggt att titta på, Joel Kinnaman. ;) Vi var inte hemma förrän tolv, och då var jag ganska trött så jag bäddade ner mig i sängen..


Petra i biosalongen.

Sen i Lördags åkte jag ut till Ekornahult vid 7.30 till Julia. Mamma, Pappa, Lars & Petra åkte till Ullared över helgen. Ja, över helgen! Haha.. De hyrde stuga där och hade haft det jättetrevligt! (Kanske man ska testa, shopping i 2 dagar!) Jag & Kim ska dit snart & shoppa loss.. :) Julia skulle vara hos mig tills idag.. Det var längesen hon sov över, så det var jättekul. Kusinen Jennifer sov också över, så vi hade två fnittriga tjejer här!

Hann även med en snabbis upp till bomässan i Lördags med Kim och svärföräldrarna. (Julia lekte med Jennifer) Dåligt var det. Väldigt litet och ointressant.. Synd.


Fick den här söta tuppen och kycklingen av mamma & pappa!


Julia & Jag slappar i soffan i Ekornahult.


Mysmorgon.


Kim på Bomässan.


Julia & Jennifer rockade loss till Körslaget. :)


Julia på kvällspromenad.


Jag & Kim på kvällspromenad.


Jennifer & Julia sprang sia iallafall trötta.


Custom (som också sov över) på kvällspromenad.


Julia & Jennifer har filmmys.


Så mysigt!


Morgonbus med Kim & Custom.

Och idag hade vi lite friluftsdag i stadsparken. Jag, Pernilla, Julia & Jennifer. Det var ganska kallt. Och blött. Men skönt med frisk luft och jag fick äntligen grilla korv som jag varit sugen på så länge.. :P Chansade på att det skulle finnas lite ved där uppe, så jag  tog med tidningar och tändvätska. Tyvärr gjorde det ju inte det, så jag fick sticka ner till macken och köpa en engångsgrill. Men det funkade ganska bra det med. Förutom att det rök som fan!


Pernilla sätter fyr på engångsgrillen.


Och lyckades galant.


Tummen upp!


Lite skydd i kylan. :P


Julia käkar korv.


Julia & Jennifer leker.


Pernilla puttar på..


Ingen dålig fart.. :)


Sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback