Party!

På kvällen åkte vi hem till Thonny & Christel i Månsarp för lite party. Gud så fint de har fått det i det "nya" huset! Vi konstaterade att det var 1 år sedan de flyttade dit, eller om det var då de skrev på pappren. Tiden går himla fort iallafall!

Välkommen hem till mig sen Christel och hjälp mig med inredningen när vi köpt hus! :)

Kvällen blev mycket trevlig! Även om det var väldigt många som inte kunde komma!

Snacksbordet var fantastiskt, och vi såg ut som gamar som inte fått äta på flera dagar när vi slängde i oss popcorn, chips, morotsstavar, dip och salta pinnar.. :P

Vi kollade på Melodifestiveln. Har inte sett alla deltävlingarna, men vad var det för bidrag i år igentligen? Om de här 10 var de bästa av de som vatt med så måste de andra varit urdåliga!
Tyckte iallafall att Anna Bergendahls låt var den som skulle vinna av de som var med. På 2:a & 3:e plats hade jag nog röstat på Ola & Eric Saade om jag varit tvungen att välja någon.. Gillar även Salem Al Fakirs låt, men inte hans framträdande. Han ser ut som en speedad Harry Potter på scen. :)

Vi åkte hem vid 01-tiden så det blev en ganska sen kväll för vår del iallafall!

Men mycket trevlig! Tack! :)


Jag.


Jag.


Jag & Kim.


Party.


Party.


Kim & Thonny.


Christel.


Winberg, Fidde & Thonny.


Thonny & Christel kramas lite. :)


Brevitz, Winberg och Karin.


Kim.


Jag & Sara. (Bobbys flickvän) De ska ha bara några dagar efter oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback