Ohlala..

Igår var en bra dag! Jag hann med nästan allt som jag skulle göra. Glömde dock att åka till Ryhov för att fixa en ny patientbricka, men får göra det nästa gång jag är i stan. Om jag kommer ihåg.. :)

Jag tog en promenix i det fina vädret. Väldigt synd bara att det är så halt överallt! Alla backar vi har runt omkring oss gör det ju inte särskilt bättre.. Men skönt var det med frisk luft!



Sedan åkta jag in till stan, hämtade ett paket från bubbleroom på vägen som jag beställt. 2 st bhar utan byglar för 100:-. Vilket kap. Tyvärr var de i minsta laget, men de va fina! Åkte förbi AMS med ett brev också.

Mötte upp Tesan på BR och gick förbi GINA TRICOT en snabbis. Hittade en tröja där för 50:-. FYND!

Vi åkte till DAL BAFFO där Tesan bjöd mig på middag. Gullunge. Tack så mycket! Det var smaskens! ;)
Tesan åt schnitzel & jag åt som vanligt tonfiskpizza med bearneisesås. mmm..





När vi var mätta och belåtna åkte vi till A6 en sväng. Mötte upp Sara, Maria & Jossan på Skopunkten. Maria (min kusin, saras storasyster) fyllde visst 30 i Måndags. Ooops. vilket minne man har.

GRATTIS TILL DIG I EFTERSKOTT PÅ 30-ÅRS DAGEN MIA!



På Skopunkten gjorde vi massa bra fynd allihopa. Köpte ett par stövlar för bara 70:-! Det var rea så en del stövlar kostade 100kr. Tesan köpte 2 par och jag ett par och det är ju "Ta 3 betala för 2" så 3 par stövlar för 200:-. Inte fel! ;)

Använde sedan lite av presentkortet jag fick av mamma & Pappa i födelsedagspresent och köpte en jättefin klocka i silver på Ur&Penn och en svart kavaj (blazer) på H&M.

Var så nöjd med min shopping! ;)

  

Lämnade av Tesan för hon skulle på Massage & Spa med min bror. Inte alls avundsjuk. NEJ NEJ! :)

Åkte till Willys på Råslätt på vägen hem för att köpa Snickersglass. Tyvärr fanns det ju ingen där.. Nu är det bara Lidl och Coop kvar att titta på.. Och en extra sväng förbi NETTO igen, de kanske fått in det.. ska fan köpa på mig ett lager när jag hittar det, så jag har här hemma.. haha..



Träffade på Petra & Heléne på Willys. Och Jossan & Sara igen. Hur stor är chansen? På Råslätt lixom, är ju aldrig där annars..

Fick min födelsedagspresent av Jossan, en motordriven mascara från IsaDora. Den vibrerar när man applicerar mascaran, och det ska ju vara bra. Den såg väldigt bra ut faktiskt! Har inte provat den än, men det ska jag göra senare! Tack syster! ;)


Efter det tog vi en sväng ut till Ehult jag, Jossan & Sara. Tjötade lite med mamma, drack te och Jossan tvättade av sin bil igen.

Så åkte vi till Pernilla, tjötade ännu mer, kollade på Dating in the dark, Desperate & Cougar Town. Sen åkte jag hem, duschade en jättelång varm dusch och bäddade ner mig i sängen med en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback