NOSTALGI.

Tittade ju på gamla kort hemma i Ekornahult igår. Riktigt roligt att se dem igen, det var många år sedan nu.. :)

Enjoy!


Pulkaligan ute i Ekornahult. Ett riktigt tjejgäng. :P
Från vänster: Mia, Emma, Jossan, Jag, Sara, Cilla, Frida.
I Pulkan vet jag inte vem det är.. Sen Linda & Jessica i mitten fram. Alla är givetvis Nero brudar.. ;)



Maria & Jag äter kvällsmat hemma. Vi lektre jättemycket när vi var mindre! Och sov över o grejor. :)


Jossan, Jag & Jimmy har plockat vitsippor i hagen. Plockade jämt massa blommor. Mormor hade hela köket fullt med små buketter. :)


Jag äter banan.


Alla vi syskon på garageuppfarten.


Jag i trädgården.


Ulrika & Jessica med Johnny.


Jag, Jossan & Johnny.


Midsommar för många många år sedan. Hemma på vår gräsmatta. Kusiner igen..
Från vänster: Sara, Jimmy, Mia, Johnny, Jag Magnus, Patrik, Jossan, Henrik, Emma & Martin(?).


Jag ställer upp på fotografering. ;)


Vi syskon igen.. Jimmy ser ut som en jättebebis! haha..


Jossan & Jag i våra snygga baddräkter.


Jag. Facebookposen. haha. Började redan i tidig ålder. :P


Jag & Ulrika går mannekäng i Taberg. (Där Trim ligger nu.) Visade massa coola kläder. :)


Jag plockar vitsippor.


Jimmy & Jag är påskkärringar.


Jag plockar maskrosor.


I hagen igen. Johnny, Mia, Jossan, Jimmy & Jag.


Mmm. Smaskens! Tyckte det var jätteroligt att titta på detta kortet när jag va mindre. :P


Jag i typ 5:an(!?).


På kanotläger med skolan. Kanske 5:an här med.. ;)
Från Vänster: Johanna Åberg, Johanna Sandell, Anna Andersson, Anne Nordqvist, Hanna Schoeneck, Hanna Larsson, Sara Nero & Frida Nero.


Jag & Mamma hemma i köket.


Emelie dansar dansmatta.. ;) Det hände att vi dansade också, och ibland stod vi till och med jämte mattan på golvetpå rad ett helt gäng.. haha..


Jag busar med barnen. Julia, Tim, Jennifer & Jag.


Jag har varit och fiskat upp en riktig sutare. Hade ingen aning om vad de va för fisk först.. hade ju bara fiskat mört, aborre gädda & ål innan.. Men denna släppte vi i sen igen efter noga inspektion.. ;)


Johanna Sandell, Jessica Palm, Jag, Sara & Frida. Också på läger tror jag..

Kommentarer
Postat av: Frida

Fint o en del pisamma bilder. I pulkan måste det vara jimmy? Eller martin. puss

2010-03-27 @ 16:18:24
Postat av: emelie

ha ha ha fan vad roligt vi hade då när vi stog å dansade .. me vad jag såg ut..

2010-03-28 @ 15:29:37
Postat av: Jessica

Du var ju såååå söt när du var liten! Men det är du ju fortfarande=) haha puss

Själv såg man ju ut som fan, ljuva 90-tal=)

2010-03-28 @ 16:23:39
URL: http://jeeessssica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback