Mycket märkligt..

Shit! Jag hör massa konstiga ljud nu när jag sitter uppe och skriver. Det kommer från trappen eller källaren med jämna mellanrum. Låter nästan som någon filar på ett järnrör eller något, typ 4 drag åt gången var 20:e sekund.

Mycket mysko. Kan inte alls komma på vad det kan vara.. Kanske råttor? nä, låter alldeles för högt. Elementen? Nä, låter alldeles för konstigt. Kanske snön utanför? Men hur fan skulle snön kunna låta? haha.. Kanske från grannarna? Fast de sover ju nu..

Det är nog bäst jag kryper ner i sängen nu och drar täcket över huvudet och försöker sova..

Imån ska jag kanske åka förbi jobbet och säga hej. Om jag orkar. Sen kommer Sara en sväng..

På eftermiddagen ska jag träffa Petra. Äntligen! :P Vi ska åka till Ikea! Har skrivit en lista på allt jag ska köpa, brukar glömma massa när jag väl är där annars. 

Sen blir det väl lite mys här hemma.. En lugn och skön och helt perfekt födelsedag!

Kalas får vänta tills på fredag. Då kommer familjen & jag tror jag ska bjuda på smörgåstårta. Om jag inte är sugen på något annat gott!

Nu är klockan strax 01.00 Torsdagen den 4 mars. STORT GRATTIS TILL MIG! :P

Sov så gott!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback