Måndag.

Idag har jag tillbringat det mesta av dagen ute i Ekornahult hos Mamma & Julia. Får passa på nu innan jag börjar jobba att vara där på dagarna. Solen har skinit och det har varit jättefint väder!

Vi tvättade bilarna, gick en promenad och käkade middag.

På hemvägen stannade jag förbi hos Emelie och sa hej.

Sen åkte jag hem, gjorde en glassstrut och satte mig här vid datorn.. Kollar på familjen annorlunda. Ganska underhållande! :)

Strax börjag nya säsongen av Svenska Hollywoodfruar. Det måste ses!! I Love It! :P

Nytvättade pärlan!


Mammas nytvättade pärla!


Julia på sparken.


Julia & Mamma.


Myllning!


Bus.


Min glass. (Den va iofs mini, men väldigt Smaskens!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback