MÅNDAG 29 MARS.

Vart e min röst? Konstigt nog så försvinner den nästan helt på kvällen och morgonen. Och halsen värker, hostan smyger på. Jävla förkylning! Hatar det! Kan inte sova särskilt bra i vanliga fall, och nu blir det ännu värre..

Det har gått bra på jobbet idag med. Konstigt nog har jag varit ganska pigg idag. Vi har kört städrundan, hittade typ en miljard flaskor i sofiaparken. Och en miljard hundbajs! Sen efter det har vi varit på dagiset och städat och sopat upp allt grus. Det finns en hel del. Det har varit kallt i stan, typ4 grader och regnigt. Men på eftermiddagen tittade solen fram lite iallafall.. :)


Allt detta gruset har jag & Ulf sopat upp.


En bautaspindel som hängde på dörren. Kul att få den i huvudet.. :P

Efter jobbet var jag på Ica Maxi och handlade lite, sen åkte jag hem och städade och fixade. Gjorde lite fika till vårt viktiga möte.. :P Vid 18.30 typ kom Emelie, Sara, Frida, Emelie och Tesan och vi har diskuterat Tabegrsmilen lite. Kläder, tider, mat osv. Tror det kommer bli en toppendag. 17 April. Hoppas bara på fint väder också!


Fika.


Pink Ladies. :) (Jossan fattas)

Imån bitti ska jag till Barnmorskan. Det var ca en månad sedan jag va där nu. Då ska jag vägas, mätas, kolla blotryck, lämna urinprov, blodprov och lyssna på bebisens hjärtljud. Spännande. :P Hoppas allt ser bra ut! Men det känns bra, så det gör det nog.

Sov Gott! Puss*

Kommentarer
Postat av: ämäli

Gå du hos barnmorskan i norrahammar. Såfall vad heter din??

kram

2010-03-30 @ 13:34:04
Postat av: Anonym

Hej! Ja, jag går hos barnmorskan i norrahammar. Hos Ann-Sofie. Tycker hon är toppen! :) kram

2010-03-30 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback